منتديات تيتانيك
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

المنتدى منتداك

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول
titanic_forums@yahoo.com  ايميل المنتدى للإستفسار الشخصي هنا سيرد عليك اي من الطاقم الإداري
جميع المساهمات تعبر عن اراء اصحابها لا عن اراء المنتدى
منتديات تيتانيك..صرح يجمع شباب جامعات مصر (حلوان-القاهرة-عين شمس) إسمتع معنا بالمواضيع الحصرية حيث يمكنك هنا دائما ان تمضي للافضل فالمنتدى منتداك..منتديات تيتانيك..إستمتع بالفائدة
إدارة منتديات تيتانيك تهنئ الأعضاء و جميع الناجحين و تتمنى لهم دوام التفوق و المزيد منه..منتديات تيتانيك..نتعاون لنرتقي

انا انسانه مش موزة

2 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
emy
مطرود
مطرود
emy

انا انسانه مش موزة Empty
مُساهمةموضوع: انا انسانه مش موزة   انا انسانه مش موزة Emptyالخميس نوفمبر 05, 2009 11:32 pm

انا شفت الموضوع ده وعجبنى طريقه طرحه قولت نشوف الاراء فيه هتكون ايه؟؟؟
انـاانسانـه مـش مـزة
انا لى حقوق مثلك بالضبط ايها الشاب... طالما انى اراعى الاداب والعادات والتقاليد فليس من حقك ان تعاكسنى نعم... هذه بدايه قبل ان يقول احد ان البنت بلبسها تجبر الولد على ذلك... انا سأتكلم عن فئه ترتدي اللبس الاسلامي ولاترتدي الكات ولا شورت ولا بنتاكور .. (وحتى لو كنت كذلك فذلك ليس مبررا) من حقى عندما اخرج انا وصديقاتى واحترم كل من حولى من حقى ان تحترمنى وتدعني لخصوصيتي ..
لماذا تلاحقني عيناك ولماذا تسمعني كلمات غزل ؟؟؟؟

انالم اطلب منك ذلك... ولم افعل مايشجعك على ذلك... انا احترم نفسى اذا يجب ان تحترمنى.. سيقول الشباب البنات بتحب كده واحنا بنرفع روحهم المعنويه وانت يعنى بتشيل على اكتافك الواجب الوطنى ده وهترفع روحناالمعنويه!!!!!!!
انا حلوه وعارفه انى حلوه.. محدش طلب رأيك ؟؟؟؟ مجتش جمب سيادتك وقولتك ها انا حلوه !!! ليه تفرض نفسك على اذني؟؟؟ وليه تسمعنى هذه الكلمات البذيئه نعم... انا اعتبر كلمه (مزه) كلمه بذيئه كلمه تحط من قدري وتختصر انسانه بثقافتها وعقلها واخلاقها وتعليمها ودينها فى مجرد (مزه)

عفوا انا انســـــــانه مــــــــــش مـــــــــزه

نعم فلتعلم ايهاالشاب قبل ان تفكر ان تعاكس (ولن اتكلم من الناحيه الدينيه لانها معروفه للجميع) اعلم انك بهذا لا تنول اعجاب الفتاه وانها تعتبرك طفل صغير او مراهق لايستطيع التعامل او التحاور مع الفتاه فكل ما يراه انها (مزه ) لا يستطيع ان يقيم معها حوار وقد تكون تلك(المزه) تفوقه ثقافة وعلما... وللامانه طلعت اليومين دول كلمه سخيفه ايضا بين البنات .. لما تحب توصف ولد تقول(مز)

يااااااا حلاااااااوه!!!!!! وانا اصلا يوم ما احب واحد اقول عليه مز عادى كده وفرحانه ودا كده راجل فى عينى والولد بقى بيكون سعيد ومنشكح لما يعرف انه اتقال عليه(مز) ..!!!! وبالله عليكم محدش يقولى على فكره البنات دلوقتى بتعاكس الولاد !!!! قولي نسبتهم كام !!ا أو هم مين وتربيتهم ايه... وكلنا عارفين ان البنات المحترمات عمرهم مهيعملوا كده.. فانا مش بتكلم عن دوووول كلامى واضح...انا بتكلم عن بنات محترمه لا عاكسوا حضرتك ولا طلبوا رأيك فى شكلهم.. ليه تفرض نفسك عليهم!!! ليه تيجى جمبى وترمي الكلمه وتقول( يا مزه ) وتجرى زى اللى عارف انه بيعمل حاجه غلط..

ايها الشاب اناانسانه لا تقول لي مزه

ولا ايه رايكم؟
محمد البرقي
مطرود
مطرود
محمد البرقي

العمل/الترفيه : انا لست إلا شاعراً قد أدعي بعض المهارة

انا انسانه مش موزة Empty
مُساهمةموضوع: رد: انا انسانه مش موزة   انا انسانه مش موزة Emptyالأحد نوفمبر 08, 2009 3:08 am

انا معاكي يابنتي

سيقول الشباب البنات بتحب كده واحنا بنرفع روحهم المعنويه وانت يعنى بتشيل على اكتافك الواجب الوطنى ده وهترفع روحناالمعنويه!!!!!!!

عجبتني الحتة دي اوي

على كده انا همشي في الشارع اسمع بقى

فوددت تقبيل السيوف لانها لمعت كببارق ثغرك المتبسم
ههههههههههههههههههههه

هشيلهم في اجولة على كده؟؟

هههههههههههههههههههههههه

بجد موضوع رائع

emy
مطرود
مطرود
emy

انا انسانه مش موزة Empty
مُساهمةموضوع: رد: انا انسانه مش موزة   انا انسانه مش موزة Emptyالإثنين نوفمبر 09, 2009 10:15 pm

محمد البرقي كتب:
انا معاكي يابنتي

سيقول الشباب البنات بتحب كده واحنا بنرفع روحهم المعنويه وانت يعنى بتشيل على اكتافك الواجب الوطنى ده وهترفع روحناالمعنويه!!!!!!!

عجبتني الحتة دي اوي

على كده انا همشي في الشارع اسمع بقى

فوددت تقبيل السيوف لانها لمعت كببارق ثغرك المتبسم
ههههههههههههههههههههه

هشيلهم في اجولة على كده؟؟

هههههههههههههههههههههههه

بجد موضوع رائع

ميرسي برقي
نورت التوبيك

انا انسانه مش موزة
صفحة 1 من اصل 1